سفارش آسفالتكاري سفارش آسفالتكاري .

سفارش آسفالتكاري

سفارش آسفالتكاري

آسفالتكاري به سه دسته ي آسفالتكاري سرد و آسفالتكاري بتوني و آسفالتكاري گرم تقسيم بندي مي شود كه در تمامي انواع آسفالتكاري از قير ومصالح شني استفاده مي گردد. براي آسفالت كاري نياز به شخص ماهري است تا بتواند آسفالتكاري را به خوبي انجام دهد. در زمان شروع آسفالتكاري بايد دقت داشت كه در زمان هواي باراني اقدام به اين كار نكنيم و براي روز هاي گرم تر آسفالتكاري را بيندازيم. قبل از شروع آسفالتكاري بايد سطح مربوطه را يكسان سازي كنيم كه فرد متخصص در زمينه ي آسفالتكاري اين كار را به خوبي مي تواند انجام دهد. همين طور نوع آسفالتي را كه مي خواهيد را بايد به درستي انتخاب كنيد. در اين زمينه مي توانيد از آسفالتكار كمك بگيريد. در زمان سفارش آسفالتكاري به وسيله ي گرما قسمت هايي كه مي خواهد به سطح بچسبد با استفاده از شعله داغ مي شود و بايد كم كم آسفالت را پهن كرد يعني در زمان آسفالتكاري بايد قسمت به قسمت گرم كردن آسفالت صورت بگيرد.

آسفالت در عرض هاي مختلفي وجود دارد كه بعد از پخش كردن اولين رول از آسفالت ميتوانيم بر اساس آن آسفالت هاي ديگر را نيز پهن كنيم. براي تراز بودن كار و دقيق نصب شدن آسفالت ها بايد بسيار دقت كرد زيرا در صورت خرابي كار امكان برگشت وجود ندارد و ممكن است در انتهاي آسفالتكاري سطح خوبي نداشته باشيم.

پس براي اجراي آسفالتكاري رول هاي دومك به بعد از سمت وسط تراز مي شوند تا هم مرز قرار گيرند. براي سفارش آسفالتكاري و اجراي آن مي توانيد به شركت هاي ارائه دهنده ي سفارش آسفالتكاري غرب تهران مراجعه ي حضوري و يا اينترنتي داشته باشيد. همچنين مي توانيد با پشتيباني ما در تماس باشيد و اجراي آسفالتكاري را به صورت كاملا حرفه اي به ما بسپاريد. ما از متخصصان و كاركنان باتجربه كمك مي گيريم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۱:۲۹ توسط:سفارش آسفالتكاري موضوع: